R@inbow

Let it be~

Friday, May 11, 2007



Hong Xi and me.His skin is so white!!!Oh my god!I appeared to the classrome for photographing with him that made people amazed one night.Haha~~~I always said"I am fond of Hong Xi."nowadays.As everyone know,it isn't love.I just felt Hong Xi with glasses resemble Woo Hyuk.It's the real reason that I dote him.In the other hand,i think he is so natural and unrestrained.潇洒?Yeah! I just met 2 persons with this feeling,one was Hong Xi and the other on was my major teacher~~haha~So many girls love the teacher who allured persons.Haha~I love this kind men.
What do you think of Paris Hilton?I am also fond of her just like Christina Aguilera!I must be crazy~~~~

Labels:

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

我也曾经想过读艺术 为什么没去,原因多多了。或者其实也不是我的缘分吧。

至于修国画,可能那些人是怕以后没工作? 这种看法不赞成了。
大学本来就不是只拿来学赚钱的。 太多人把大学的概念搞歪了。而且修国画也不代表那个人没工作能力。希望社会可以改良下。

原来天使也有恋师情的啊??? 嘿嘿

~PP

1:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

呀。。原来我把下面的跟这个一起回复了 - -

1:58 AM  
Blogger Rainbow said...

恩~~所以我放弃了原来的去改修国画了...

哈哈~~~有那么一点点吧~~那个老师真的是很潇洒又很幽默~~~
不过只是一种人格崇拜吧~

3:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

从图上看你和他的肤色没什么区别啊~我觉得~改天去找他比比白~
susie

7:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

hehe.. susie和天使都很白
原来的。。。天使原来是要修什么?

10:43 PM  
Blogger Rainbow said...

To Susie
他是比我还要白吖~~~~~~~~~
我觉得我没有晒黑的时候已经够白了~~~看我腿上的颜色就知道,他是比我还要白吖!!!简直就像Ladyboy~~~哈哈~~~不过私下我和他关系还不错~~经常开很不能令普通中国人接受的玩笑....
To PP
和Milk一样的吖~~~
而且有相当大的原因是我有些厌倦了广州,我不想在这里呆下去了!!!!!

3:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

难道你中途改专业了?

7:32 AM  
Blogger Rainbow said...

汗.....你是谁吖?

9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

天使不在广州,俺找你就没那么方便了喔

有地方可以让天使可以长呆下去的吗?

4:02 PM  
Blogger Rainbow said...

这样说的也是....

暂时还没有发现那个地方,相信不久的将来可以遇见...

5:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

对这个地方有什么要求的吗?

11:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

有钱的话就去梅家坞买座茶园来自己养茶,在自己的院子里栽含笑。每到3,4,5月就可以亲自去采茶了...
主要是够宁静,还有就是我喜欢植物的味道。
还有就是那里没有住那么多的人....
哈哈~~其实是有这样一个地方的,只是我没有钱而已....

8:43 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home