R@inbow

Let it be~

Saturday, March 24, 2007





The first photo,it made me feel that....er....looking like MingZhe.Really,so like MingZhe.Sometimes i asked myself if i love WooHyuk because of it.Ok,forget it.It's over!I can't find him. The second photo.Haha,how Q WooHyuk was! The third photo,the gentry of yellow T-shirt.Oh Jesus!A charming man! About the last photo.我不得不承认,我很容易被拥有尖尖下巴的人所吸引!无论男女,只要拥有尖尖的下巴,就很引起我的注意。佑赫的下巴就好迷人~~~尤其事笑的时候。其实我所喜欢的一直是一种类型!晓晓就说过,谢师兄,
MingZhe和某木木都长的差不多。我一向是否认这一观 点的,可是后来竟也渐渐发现,确实是差不 多!连我自己也吓了一跳!当我发觉佑赫和Mingzhe很相似的时候.........



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home