R@inbow

Let it be~

Tuesday, January 16, 2007

今天心情Happy到极点了
终于考试Over啦!
人逢喜事精神爽,今天去见苏理时都觉得她好可爱~~~对于她那张平常总是那么严肃的老脸,居然会感觉可爱~我一定是疯了~~~~~~~~~~King Kong小朋友一定又要叫我快去看医生了~~

跟着,接到了条对我来说超爆笑的短讯


人生短短几十年
千金难买寸光阴
在认识你之前
我的生命是黑白的
没有任何光彩
直到认识你之后
我的世界...
直接全黑了

袋鼠哥哥,您实在是太搞笑啦!不过我一直都没有去交通讯费,没办法回你的短讯了...在Blog里say sorry啦~~你应该感到很荣幸了







P.S.
Talking with 贞子 about...
it's hard for me to cover my emotions.Even if i show everybody my sturdyside,i always cry in the night alone by myself.No way to save the life i think...
Thank u for comforting me.Yeah,i'm full of youthful.i'm pretty.i have an angelic life.Nevertheless,i'm down with the blues.
I can't put them down in fact.So difficult to stop thinking about them and feeling suffering.
.........

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

没试要考,你又要过些“没目标”的日子了吧? hehe

~PP

1:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

...感觉这里的你很不同...

1:47 AM  
Blogger Rainbow said...

To PP
没目标是不可能的!活的轻松些罢了~

To SUSIE
可能这里的我说了很多真心话吧~

9:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home